روزانه بیش از یک میلیون مرسوله توسط شرکت ملی پست در کشور جابجا میشود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود.
یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.
در این خبر، گلهمندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.
شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.
در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.
این اتفاق نشان میدهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، میتوان اعتماد عمومی را حفظ کرد.
کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور از روز یکشنبه، ۲۲ تیرماه در سایت سازمان سنجش منتشر میشود.
فرمانده انتظامی قشم گفت: در جریان مقابله با قاچاق در محور رمچاه به درگهان، شلیک مأموران برای توقف خودروی اسکورت قاچاقچیان به زخمیشدن سطحی یک کودک ۸ ساله انجامید.
با امضای وزیر آموزش و پرورش، ممنوعیت عدم پذیرش دانشآموزان در میان پایهها به بهانههای افت تحصیلی و کاهش معدل ابلاغ شد.
عزاداریِ حسن یزدانی در عاشورای جویبار را ببینید.
Δ