روزانه بیش از یک میلیون مرسوله توسط شرکت ملی پست در کشور جابجا میشود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود.
یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.
در این خبر، گلهمندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.
شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.
در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.
این اتفاق نشان میدهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، میتوان اعتماد عمومی را حفظ کرد.
حقوق سایر سطوح با افزایش ۳۲ درصدی همراه شده و حقوق حداقلی بگیرها ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
در پی اصابت موشک یمنی به فرودگاه بنگوریون، شرکتهای هواپیمایی بینالمللی از جمله «ویز ایر» و «ایرفرانس» پروازهای خود به اسرائیل را متوقف کردند.
افزایش قیمت لبنیات در گرو جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار است، اما فعلا میتوانیم با خیال راحت از اخبار مربوط به گرانی نان و تخممرغ عبور کنیم
اهواز – سایه سنگین گرد و غبار، آسمان خوزستان را خاکستری کرده و کیفیت هوای استان را به وضعیت بسیار ناسالم و خطرناک رسانده تا جایی که چند روزی است خوزستانی ها آسمان آبی را به چشم ندیده اند.
Δ