روزانه بیش از یک میلیون مرسوله توسط شرکت ملی پست در کشور جابجا میشود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود.
یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.
در این خبر، گلهمندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.
شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.
در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.
این اتفاق نشان میدهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، میتوان اعتماد عمومی را حفظ کرد.
پیام رسان روز: سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، شاعران آیینی و تشکل های وابسته در پیامی از حضور پرشور مردم مسجدسلیمان در مراسمات دهه اول ماه محرم تشکر کردند. به گزارش پایگاه خبری پیام رسان روز متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله […]
بعد از گذشت حدود یک سال از شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، حکم این پرونده به زودی رسانهای خواهد شد.
حضور محمد انصاری بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس در آخرین شب مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی (ره) مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.
یک «دلیل شخصی» کلیدی در پس غیبت کریستیانو رونالدو در مراسم تدفین دیگو ژوتا میتواند توضیح دهد که چرا او روز شنبه در مراسم خاکسپاریاش حضور نداشت.
Δ