روزانه بیش از یک میلیون مرسوله توسط شرکت ملی پست در کشور جابجا میشود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود.
یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.
در این خبر، گلهمندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.
شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.
در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.
این اتفاق نشان میدهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، میتوان اعتماد عمومی را حفظ کرد.
عزاداریِ حسن یزدانی در عاشورای جویبار را ببینید.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به منظور برگزاری اردوی پیش فصل خود، روز چهارشنبه هفته جاری، تهران را به مقصد ترکیه ترک میکند.
جزئیات ایمیل ارسالی استقلال به فابیو کاریله نشان میدهد که این باشگاه اشتباهاتی داشته است و در نهایت این مربی برزیلی خواستار دریافت پولش شده است.
هر قطعه سکه امامی با ریزش ۴ میلیون و ۶۷۵ تومانی، ۷۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان شد.
Δ