روزانه بیش از یک میلیون مرسوله توسط شرکت ملی پست در کشور جابجا میشود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود.
یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.
در این خبر، گلهمندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.
شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.
در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.
این اتفاق نشان میدهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، میتوان اعتماد عمومی را حفظ کرد.
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که به طور طبیعی در تجمعات انسانی، احتمال افزایش بروز عفونتهای تنفسی وجود دارد.
اهر- فرماندار شهرستان اهر نرخ بیکاری در این شهرستان را بیش از هشت درصد عنوان کرد و گفت: متاسفانه اهر با آمار میانگین ۸.۴ درصدی در بالاترین نرخ بیکاری استان آذربایجان شرقی قرار دارد.
عجب شیر- سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر گفت: برداشت انگور از تاکستانهای این شهرستان با پیشبینی تولید بیش از ۱۵ هزار تن محصول، بهطور رسمی آغاز شد.
تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجانشرقی انسجام ملی را کلید ارتقای کارکرد نظام و دولت دانست و بر لزوم پذیرش واقعیات و اتخاذ تصمیمات درست برای تقویت این انسجام تأکید کرد.
Δ