پیام رسان روز: سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان در پیامی؛ فرا رسیدن سالروز “سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران” را تبریک گفت: به گزارش پیام رسان روز متن پیام بدین شرح است: “باسمه تعالی” سازمان دانش آموزی یک نهاد ارزشمند تربیتی با ساختار اجتماعی است و نقش مهم و جایگاه والایی در توسعه تربیت […]
پیام رسان روز: سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان در پیامی؛ فرا رسیدن سالروز “سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران” را تبریک گفت: به گزارش پیام رسان روز متن پیام بدین شرح است:
“باسمه تعالی”
سازمان دانش آموزی یک نهاد ارزشمند تربیتی با ساختار اجتماعی است و نقش مهم و جایگاه والایی در توسعه تربیت اجتماعی دانش آموزان و آماده ساختن آنها برای حضور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری دارد.
سازمان دانش آموزی برای تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی تشکیل شده است و نقشه راه فعالیت های تشکیلات پیشتازان این سازمان هم مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب می باشد که زمینه ساز بستری مناسب برای تربیت نسلی متعهد، شاداب و کارآمد است.
اینجانب فرا رسیدن ۲۱اردیبهشت ماه سالروز سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران را به جامعه فرهنگیان، دانش آموزان پیشتاز، اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان، مدرسان، پیشکسوتان، هیات رئیسه شوراهای دانش آموزی، مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا تبریک عرض می نمای و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون برای همه عزیزان در تحقق اهداف تربیتی متعالی سازمان دانش آموزی را مسالت دارم.
وزارت کشور هشدار داد: هر کس تعداد خارج از عرف نان بخرد را شناسایی میکنیم.
فروش اقساطی خودرو بعد از ۱۰ سال، میتواند آخرین شانس ایرانخودرو و سایپا برای داغکردن تنور طرحهای پیشفروش باشد.
جنگ فقط در جغرافیا اتفاق نمیافتد، گاهی مرزها را رد میکند و مستقیماً به بازار، معیشت و اعتماد عمومی حمله میکند. در چنین لحظاتی، اصلاحات دیگر انتخاب نیست، ضرورت است. اما چه اصلاحاتی؟ و با چه بهایی؟
یک کارشناس آموزشی میگوید: بسیاری از خانوادهها که تا پیش از تعیین شهریه جدید مدارس غیرانتفاعی، فرزند خود را در این مدارس ثبتنام میکردند تا در یک شرایط بهتر آموزشی درس بخوانند، هماکنون دیگر از پس این شهریه برنمیآیند و تنها گزینهشان بازگشت به سمت مدارس دولتی بوده است. البته اگر مدارس دولتی کشش این دانشآموزان را داشت، ما با گسترش مدارس غیرانتفاعی مواجه نبودیم.
Δ