اصفهان- معاون سوادآموزی ادارهکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حق الزحمه پرداختی به آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی به صورت نتیجه محوری و بر اساس میزان قبولی و سرانه ابلاغی در هر دوره است.
به گزارش پیام رسان روز، عباس احمدی درباره اصلاح و تغییر قرار دادهای سواد آموزی و شیوه پرداخت حق الزحمه آموزش دهندگان در سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اظهار کرد: بر اساس دستورالعملهای جدید سازمان نهضت سوادآموزی حق الزحمه پرداختی به آموزش دهندگان به صورت نتیجه محصولی و بر اساس میزان قبولی و سرانه ابلاغی در هر دوره میباشد.
وی ضمن قدردانی از همکاران حوزه سوادآموزی استان و شهرستانها به جهت فراهم سازی تمهیدات لازم و پیشبرد امور سوادآموزی و بررسی مدارک بارگذاری شده توسط آموزش دهندگان و پروندهها، به پیگیری برنامهها و فعالیتهای خواسته شده در معاونت سوادآموزی تأکید کرد و افزود: مدیران شهرستانها و مسئولین سوادآموزی باید از تمام ظرفیتهای آموزش و پرورش برای انجام مطلوب برنامههای سوادآموزی استفاده کنند.
احمدی ادامه داد: اعضای محترم کمیته بهبود و ستاد امتحانات مناطق و نواحی برای اجرای مطلوب برنامههای سوادآموزی، ضمن برگزاری جلسات به صورت منظم، جهت تداوم و اجرای دقیق برنامههای حوزه سوادآموزی اهتمام بیشتری داشته باشند.
معاون سوادآموزی ادارهکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بر اساس دستور العمل های جدید سازمان نهضت سوادآموزی حق الزحمه پرداختی به آموزش دهندگان به صورت نتیجه محوری و بر اساس میزان قبولی و سرانه ابلاغی در هر دوره میباشد.
وی در ادامه جهت پیشبرد هرچه بهتر برنامههای ابلاغی سال ۱۴۰۴ از مناطق و نواحی خاطرنشان کرد: تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید جهت توجیه و آگاه سازی مدیران مدارس در راستای هرچه بهتر دورههای سوادآموزی براساس تفاهمنامه بین معاونت سوادآموزی و معاونت ابتدایی و طرح مدرسه محور تلاش و برنامه ریزی داشته باشند.
وزارت کشور هشدار داد: هر کس تعداد خارج از عرف نان بخرد را شناسایی میکنیم.
فروش اقساطی خودرو بعد از ۱۰ سال، میتواند آخرین شانس ایرانخودرو و سایپا برای داغکردن تنور طرحهای پیشفروش باشد.
جنگ فقط در جغرافیا اتفاق نمیافتد، گاهی مرزها را رد میکند و مستقیماً به بازار، معیشت و اعتماد عمومی حمله میکند. در چنین لحظاتی، اصلاحات دیگر انتخاب نیست، ضرورت است. اما چه اصلاحاتی؟ و با چه بهایی؟
یک کارشناس آموزشی میگوید: بسیاری از خانوادهها که تا پیش از تعیین شهریه جدید مدارس غیرانتفاعی، فرزند خود را در این مدارس ثبتنام میکردند تا در یک شرایط بهتر آموزشی درس بخوانند، هماکنون دیگر از پس این شهریه برنمیآیند و تنها گزینهشان بازگشت به سمت مدارس دولتی بوده است. البته اگر مدارس دولتی کشش این دانشآموزان را داشت، ما با گسترش مدارس غیرانتفاعی مواجه نبودیم.
Δ