اصفهان – مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامهریزیها، کیلومتر صفر تا ۴ رینگ چهارم تا پایان فصل بهار سال جاری تکمیل میشود.
به گزارش پیام رسان روز، امیرعباس رحمتی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژههای زیرساختی در حال اجرای شهر اصفهان، رینگ چهارم ترافیکی است، گفت: این رینگ که به طول ۷۸.۲ کیلومتر پیرامون شهر اصفهان کشیده شده، نیازمند اجرای تعداد زیادی پل و ابرسازههای ترافیکی برای هدایت روان وسایل نقلیه است.
وی افزود: در بخش صفر تا کیلومتر ۴ این پروژه واقع در محدوده تقاطعهای غیرهمسطح شهید سلیمانی و در امتداد منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، عملیات اجرایی پیچیدهای در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: رینگ چهارم شامل دو محور تندرو و دو محور کندرو است که عرض کندروها حدود ۲۰ متر است و در مجموع حدود ۴۰ متر عرض دارد؛ در این بخش از پروژه بهمنظور رعایت ایمنی بخشی از مسیر بهصورت زیرگذر و بخشی بهصورت همسطح طراحی شده است.
وی تصریح کرد: در محدوده منطقه ۱۵ عملیات احداث حدود دو کیلومتر مسیر زیرگذر شامل هفت دستگاه پل بزرگ انجام شده است؛ این عملیات در حالی صورت گرفت که تلاش شد با حفظ جریان عبور و مرور، کمترین میزان توقف، بدون انقطاع ترافیکی اجرا شود. رحمتی اضافه کرد: عملیات احداث شمعهای سازه نگهبان و نصب دیوارهای پیشساخته که توسط مجتمع تولیدی صفه در این سازمان تولید شده است، در مراحل تکمیل قرار دارد.
وی با اعلام اینکه عملیات زیرسازی به مرحله تکمیل نزدیک شده است، گفت: با توجه به وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد از جمله مخابرات و تأسیسات برقی، این بخش از پروژه با همکاری شرکتهای خدماترسان و مدیریت شهری همزمان با جابهجایی این تأسیسات در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامهریزیها و تلاش شبانهروزی همکاران سازمان عمران شهرداری اصفهان و با حمایت مدیریت ارشد شهری، امیدواریم این بخش از پروژه تا پایان فصل بهار سال جاری تکمیل شود.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: طبق پیشبینیها بازه کیلومتر ۶۵ تا ۷۸ از رینگ چهارم نیز تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهرهبرداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت
وزارت کشور هشدار داد: هر کس تعداد خارج از عرف نان بخرد را شناسایی میکنیم.
فروش اقساطی خودرو بعد از ۱۰ سال، میتواند آخرین شانس ایرانخودرو و سایپا برای داغکردن تنور طرحهای پیشفروش باشد.
جنگ فقط در جغرافیا اتفاق نمیافتد، گاهی مرزها را رد میکند و مستقیماً به بازار، معیشت و اعتماد عمومی حمله میکند. در چنین لحظاتی، اصلاحات دیگر انتخاب نیست، ضرورت است. اما چه اصلاحاتی؟ و با چه بهایی؟
یک کارشناس آموزشی میگوید: بسیاری از خانوادهها که تا پیش از تعیین شهریه جدید مدارس غیرانتفاعی، فرزند خود را در این مدارس ثبتنام میکردند تا در یک شرایط بهتر آموزشی درس بخوانند، هماکنون دیگر از پس این شهریه برنمیآیند و تنها گزینهشان بازگشت به سمت مدارس دولتی بوده است. البته اگر مدارس دولتی کشش این دانشآموزان را داشت، ما با گسترش مدارس غیرانتفاعی مواجه نبودیم.
Δ