تهران- پیام رسان روز- متهم به قتل دانشجوی دانشگاه تهران در جلسه بازپرسی اولیه با بیان اینکه دو سه ضربه به مقتول زدم، گفت: روز جمعه (۲۶ بهمن) متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است.
به گزارش پیام رسان روز از قوه قضاییه، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران صبح امروز سهشنبه ۳۰ بهمن از بازداشت متهمان قتل دانشجوی دانشگاه تهران خبر داد.
بلافاصله پس از دستگیری متهمان این اقدام که منجر به قتل امیرمحمد خالقی شد؛ قاضی شهریاری با حضور در محل نگهداری دو متهم تحقیقات از این افراد را شروع کرد.
در تحقیقات اولیه هر دو متهم ضمن اعتراف صریح به سرقت منجر به قتل از دانشجوی دانشگاه تهران جزییات صحنه را تشریح کردند.
متهم به قتل امیرمحمد خالقی در جلسه بازپرسی اولیه گفت: در منطقهای خلوت فرد را شناسایی کردیم و برای سرقت از او اقدام کردیم. پس از گرفتن گوشی و کیف مقتول دو سه ضربه به او زدم و بلافاصله سوار موتور شدم و رفتیم.
متهم به قتل دانشجوی دانشگاه تهران گفت: روز جمعه (۲۶ بهمن) متوجه شدم که چنین اتفاقی را رقم زدهام.
براساس این گزارش، هر دو فرد اوایل بامداد امروز سهشنبه ۳۰ بهمن توسط حفاظت اطلاعات فراجا بازداشت شدند.
به گزارش پیام رسان روز، امیرمحمد خالقی درمیان، دانشجوی دوره کارشناسی رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران، چهارشنبه شب، ۲۴ بهمنماه در محدوده پل گیشا و هنگام مراجعه به خوابگاه کوی دانشگاه، توسط دو سارق موتورسیکلتسوار با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفته و متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان شریعتی توسط نیروهای اورژانس، صبح پنجشنبه ۲۵ بهمن به دلیل شدت جراحات دارفانی را وداع گفت.
وزارت کشور هشدار داد: هر کس تعداد خارج از عرف نان بخرد را شناسایی میکنیم.
فروش اقساطی خودرو بعد از ۱۰ سال، میتواند آخرین شانس ایرانخودرو و سایپا برای داغکردن تنور طرحهای پیشفروش باشد.
جنگ فقط در جغرافیا اتفاق نمیافتد، گاهی مرزها را رد میکند و مستقیماً به بازار، معیشت و اعتماد عمومی حمله میکند. در چنین لحظاتی، اصلاحات دیگر انتخاب نیست، ضرورت است. اما چه اصلاحاتی؟ و با چه بهایی؟
یک کارشناس آموزشی میگوید: بسیاری از خانوادهها که تا پیش از تعیین شهریه جدید مدارس غیرانتفاعی، فرزند خود را در این مدارس ثبتنام میکردند تا در یک شرایط بهتر آموزشی درس بخوانند، هماکنون دیگر از پس این شهریه برنمیآیند و تنها گزینهشان بازگشت به سمت مدارس دولتی بوده است. البته اگر مدارس دولتی کشش این دانشآموزان را داشت، ما با گسترش مدارس غیرانتفاعی مواجه نبودیم.
Δ