بانک شهر با در اختیار گرفتن تمامی تبلیغات پرسپولیس، نقش حامی مالی اصلی را بر عهده گرفت تا تغییر مهمی در ساختار درآمدزایی سرخپوشان رقم بخورد.
پس از قطع همکاری با عنوان اسپانسر پیراهن پرسپولیس، حالا بانک شهر تصمیم گرفته به طور مستقیم مدیریت تبلیغات باشگاه را بر عهده بگیرد و احتمالا این موضوع را به یکی از شرکتهای زیر مجموعه اختصاص خواهد داد.
این بانک که در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس نقش اصلی را دارد، ترجیح داده هزینههای تبلیغات را به جای برونسپاری، به صورت داخلی تأمین کند و آن را در قالب بودجه به باشگاه پرسپولیس بدهد.
این تصمیم به معنای آن است که از این پس تمامی تبلیغات روی پیراهن، مدیای رسمی و سایر بسترهای تجاری باشگاه زیر نظر این بانک خواهد بود. پیش از این، کنسرسیوم مالکیت از طریق جذب شرکتهای خصوصی، درآمدهای تبلیغاتی را برای باشگاه فراهم میکرد اما حالا مسیر به سمت متمرکز شدن درآمدها در زیرمجموعههای بانک تغییر یافته است.
نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ اسپانسر سابق را روی پیراهن داشت اما حالا این تبلیغ تغییر خواهد کرد و هنوز هم مشخص نیست که دقیقا چه نامی جایگزین خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پیام رسان روز: با حضور حسین کیانی فرماندار اندیکا، معاونین اداره کل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولین شهرستان، جلسه تکریم و معارفه روسای جمعیت هلالاحمر شهرستان اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری پیام رسان روز در این مراسم از زحمات محمدعلی بیانی تقدیر و محمد کرمعلیان به عنوان مدیر جدید جمعیت هلال احمر […]
پیام رسان روز: رییس امور ورزش شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سمت خود استعفا داد. به گزارش پایگاه خبری پیام رسان روز ، محسن شهنیفیض رییس امور ورزش شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان، به دلایل نامعلوم از سمت خود استعفا داد. شهنیفیض که از سال ۱۴۰۳ و پس از روحالله بهمنی عهدهدار این مسئولیت […]
جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو عصر امروز با حضور اعضای جدید برگزار شد و طی آن، سرمربی جدید تیم ملی بانوان معرفی گردید.
زمان برگزاری رقابت های فصل جدید جام حذفی ایران در مرحله نخست اعلام شد.
Δ